2012. november 9., péntek

Bátorság próbák 2.- Bevezetés


Bátorság próbák 2.

Bevezetés


Hatalmasat sóhajtottam miközben leültem az ablak párkányra a bögre kávémmal. Új lakás és talán új élet. Visszatértem három év után Európába és visszatérek a régi sorozatomba is… Már  mint a világbajnokságba fogok versenyezni, de már a MotoGp-ben… Igen ott a királykategóriába. Vale bácsi, Casey és a többiek mellett.
Jorge „Aspar” Martinez szeptemberben vette fel velem a kapcsolatot. Hosszú tárgyalásokon keresztül jutottunk el addig a pontig, hogy igent mondjak. Sok minden a szerződés ellen szólt. Az új kategória…. A legjobb kategória… és Európába nem fognak újra elfogadni…és Alvaro.
Igen Alvarotól is félek. Három éve tudta nélkül döntöttem arról, hogy átmegyek Amerikába. Pedig mindenben támogatott. Amikor a balesetem volt akkor is. De nem… Már csak akkor tudta meg, hogy mire készülök, amikor aláírt szerződésem volt… Haragban váltunk el.
Hogy mi lesz ezek után? Nem tudom… Három év alatt nem tudtam elfelejteni a spanyol fiút… De tudom, hogy ő tovább lépett…. Így nekem is az kell. A versenyzésre és a saját életemre kell koncentrálnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Látogatók száma