2012. november 8., csütörtök

30. fejezet



Dühös edzés és egy kellemes este
Már csütörtök van és az első időmérő edzés. De azt hiszem előbb fogok valakit meggyilkolni, mint hogy jó eredményt érjek el. Alig 5 perce hoztak egy robogóval vissza a boxokhoz, mivel elestem és ezt Faubel-nek köszönhetem.
- AMY!-ordította Mattia, de nem érdekelt. Egyenesen az Aspar Team felé tartottam, de nagy mázlimra hamarabb szembe találtam magam a spanyollal. Elkaptam az overálja nyakát.
- Megakartál ölni?
- Valami nem tetszik kislány?
- Az, hogy egy rohadék vagy és direkt raktad ki a térded.- morogtam és most először gondoltam arra, hogy tényleg megütöm. Azonban Alvaro résen volt mivel közénk állt. Vagy legalább is próbált. Nagy nehezen lehámozott Faubelről és kicsit arrébb tolt.
- Nem éri meg!-suttogta miközben egy puszit nyomott a homlokomra.
- Csak egyet. Kérlek!
- Nem Amy.- pancsolt rám és feladtam a próbálkozást. Amíg ő itt van nem tudom kitekerni Faubel nyakát.
- Állj! Ez meg mi volt?- szólalt meg Faubel hosszas hallgatás után. Mind a ketten értetlenül meredtünk rá. – Miért pusziltad meg?
- Mert a barátnőm.
- Te és ő?- mutatott rám.
- Szerinted?- a hangom kicsit gúnyos volt.
- Igen. Most mennünk kell.- fogta meg a csuklómat Bati és elindult velem a csapatomhoz. Nem szóltunk egymáshoz, de bátorítóan megszorította a kezemet. Megvárta míg átöltözök és ellenőrizni akarta, hogy nincs-e rajtam valamilyen sérülés. Miután megnyugodott megölelt.
- Féltelek.- suttogta a fülembe. A fejemet a mellkasának támasztottam. Megnyugtat a közelsége.
- Én is téged.
- De változtatni nem tudunk a helyzeten.- simogatta meg az arcomat.
- Hát nem.
- Lenne kedved ma velem vacsorázni? Persze nincs szponzori rendezvény, amin meg kell jelenned.- mosolygott rám kedvesen.
- Ma este szabad vagyok.
- Akkor este 8-kor találkozzunk a szálóda bejáratánál. – Megcsókolt majd lelépet.
Még volt egy mérnöki megbeszélés ahol tájékoztattak arról, hogy szerencsére csak a motor külseje sérült. Így tudok majd javítani az elért 12. helyemen.  A szálódába visszaérve azonnal készülődni kezdtem. Nem hoztam sok ruhát magammal, de talán még is van valami más, mint a megszokott világoskék Polaris-os felsőim. Szerencsére sikerrel jártam és előszedtem egy fekete topot aminek az oldalán egy nagy fehér minta van. Emellé még persze felvettem egy farmer halász nadrágot. A papucsomat kerestem, amikor megszólalt a mobilom.
- Corsi.
- Szia Amy.-szólat meg Marco.
- Tök jó hallani a hangod. Mizu?
- Befejezték az építkezést. Jövő héten már átvehetjük a terepet. Gondoltam szólok.
- De jó. Annyira hiányoztok már. Csak a verseny naptár is elég zsúfolt…
- Nem hántorgatunk fel a számodra semmit se. Ez a munkád és kötelességed.- vígasztalt így telefonon keresztül.
- Jövő héten nem lesz verseny, és így haza tudok menni. Carmen beszél már?
- Néha már összefüggő mondatokat is hajlandó kimondani, de inkább csak szavakkal kommunikál. Azonban rólad mindig érdeklődik és nézi a versenyeteket.
- Nem épp gyerekeknek való műsor. –kuncogtam.
- Főleg a mai esett után. Alig bírta Rosalie megvigasztalni.
- Majd megölelgetem ha haza megyek. Na végre.- megtaláltam az elveszett lábbelimet az ágy alatt.
- Mi a fenét csinálsz?
- Öltözködök, és végre megtaláltam a papucsomat.
- Randid lesz?-érdeklődött kedvesen.
- Igen. Vacsizni fogunk Alvaroval.
- Akkor nem is zavarlak tovább. Kérlek vigyázz magadra és Boldog Születés napot.
- Köszi Marco. Majd még hívlak.
Alvaroval 10 perc múlva találkoztam a megbeszélt helyen. Egész este kézen fogva sétálgattunk a városban és nagy meglepetésemre egy szurkoló se támadt le minket. Nem is én lennék az első számú célpont, ha nem Bati mivel ő egy világbajnok. A vacsorát egy olasz kis étteremben töltöttük ahol a kiszolgálás tökéletes volt.
- Most mi legyen?-érdeklődött Alvaro.
- Sétáljunk.
- Holnap időmérő.
- Ne légy tutyi-mutyi.- piszkálódtam egy kicsit.- Benne vagy egy buliban?
- Mire gondolsz?
- Kövess.
A pályához vezettem, de nem a főbejárathoz ha nem a betonfalhoz. Értetlenül pillogott rám, majd a falra. Lassan, de biztosan minden leesett neki.
- Ugye nem?
- Félsz?-kérdeztem vissza.
- Betörünk a pályára?
- Nem, csak szétnézünk. Az Eb-n többször is ezt csináltuk. De ha te nem akarod akkor nem kell.- legyintettem.
- Tartsak bakot?
- Megy az anélkül is.- kicsit hátrébb léptem és neki futottam. Egy jól elrugaszkodással elkaptam a kerítés tetejét és már a túl oldalon is voltam. Bati követte a példámat, majd leültünk a kavicságy szélére.
- Szereted ezt a pályát?-érdeklődött a barátom.
- Igen. Csak szerintem többet se kerülök dobogóra.- szomorodtam el.
- Ha koncentrálsz bármi sikerülhet.
- Nem vagyok én olyan jó.- csóváltam meg a fejemet.
- Veled vagyok és így sikerülhet bármi.-közelebb hajolt hozzám és megcsókolt.
- Szeretlek.-suttogtam nagyon halkan.
- Én is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Látogatók száma